lördag 21 januari 2012

Utanför mitt fönster... Och klicksugen!





Utanför mitt fönster är det vitt!! Snön är här.. Delad glädje då vi skulle iväg ikväll och mannen i den familjen skottar!! Kunde det inte vänta tills imorgon? Tydligen inte...





Själv la jag mig precis i soffan med paddan, en kopp kaffe och ett gosigt täcke! Barnen leker och jag ska ta det lugnt en stund... Kikar in på Odd Mollys webshop och är sugen att klicka på denna goding..






.. Kahlo Knit Tunic i mid indigo.. Endast en storlek kvar och det i min! Ska jag??




Favoritleken just nu är doktor. Trodde de hade avskräckts från det efter de senaste månadernas turer dit ;)

Ha en härlig snöig lördag ♥


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Klart du ska om du har slantar över, Kahlo'n är jättevacker! Har själv klickat hem en i indigo och en i magnolia och läääängtar efter att de flytta in hos här hos mig! =)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥