fredag 15 januari 2010

Dukning....



Ikväll ska vi ha gäster....Jag älskar att duka fint...olika dukning varje gång...


Ikväll kommer det att se ut ungefär såhär...ljust och härligt....


Hade jag haft detta fina porslin (önskar mig ) hade denna våriga dukning varit så fin!!! Älskar dessa fina pastelliga färger...







Ikväll kommer våra goa vänner - Fam B - hit...nu var det längsesedan vi träffades så det ska bli riktigt kul! Tyvärr gled vi ifrån varandra en hel del när vi fick lillskruttan...Varför vet jag inte men kanske det var så att vi hamnade i olika skeden i livet...Fam B kommer alltid vara några av våra närmsta vänner....Riktiga vänner finns där oavsett ...

Jag har inte många jag kallar mina vänner.....många bekanta...men nära vänner är ett fåtal... De betyder massor för mig och fyller mig med energi... För snart ett år sedan fann jag en underbar vän ...känns som jag känt henne hela mitt liv.... En vän jag kom nära direkt! Vännen med stort V!



Nu är det snart dax för att sparka igång denna dagen..



Kram för nu

(Bilder lånade från styleroom.se)

1 kommentar:

  1. Jag kan bara instämma, så fint skrivet! ♥ Jag hoppas att ni får en underbar kväll! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥