söndag 24 januari 2010

Myshörna....







.
Ännu en jobbardag till ända.... Jag är verklingen ingen jobba-helgen-människa.....Vill spendera den med familj oh vänner INTE på jobbet... Nu är den gjord för denna gång...Och i veckan ska jag sätta mig och göra nytt schema vilket resulterar i endast EN lördag i månaden...JIPPI!
.
I em har jag fixat med lillskruttans rum...inköpen från i fredags är jag supernöjd med!!! Den lilla röda servicen är bara sååååå söt!! Lillskruttan älskar den!! Fixade även iordniing en liten myshörna...Olivträdet - me like!
Har även hunnit med att sy gardiner till F2 och F3´s rum,tvätta och städa bottenvåningen, bäddat rent mm....effektiv em.....
.
Satte mig med en kopp kaffe för att kolla in Deepfling...de har släppt massa med vårnyheter MEEEEN min storlek på Lovely Knit var slut...I ALLA FÄRGER.....buhu!!!!! Vill ha vill ha vill ha!!!! Är fortfarande sååååå sugen på Fonda Dress då jag sett så många söta mollytjejer i denna goding....meeeeen jag ska inte! Eller ska jag??
.
Ikväll blir det filmtajm...Johan Falk-filmerna = beroendeframkallande!
.
Ha en underbar söndagskväll :)
.
Kram

3 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut, jag är sååå nyfiken. Jobba helg måste vara pest men nån lördag då och då i vår butik går väl an! Kramar

    SvaraRadera
  2. hoppas du har lite lugn idag då efter jobbarhelg?

    Vi har också olivträd inne för att det ska överleva vintern. Tappar mycket blad men det ser ok ut än så länge...

    Att fonda eller inte, det är frågan??? Har du hört av deep fling med din beställning?

    SvaraRadera
  3. Johi - lördagar i VÅR butik blir superkul!!!

    Dr M - Ja den tappar massa blad :(...Men har läst att de kommer tbax när den får komma ut igen :)
    Fondan kom in i fre på Deep.....de skickar i veckan...:)
    Vad har du beställt mer?????? NYFIKEN!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥