torsdag 28 januari 2010

Underbara vänner och önskemål.....

Detta fina fina armband önskar jag mig när jag fyller år.......så nu vet ni det ;)...... Hoppas att det kommer till butik SNART!
.
Sista goa gästen har precis gått....Ett mycket lycka Me&I-party om jag själv får säga....en härlig blandning av underbara tjejer!!!Endel träffar man ofta endel alldeles för sällan....Snälla goa A stannde längst...vi hade massor att prata om...hon är A - bara så bra! J är verkligen en superduktig säljare....glad att hon kom hit och visade dessa fina kläder (som precis gjort ett stort hål i min plånbok)....
Det är roligt att så många kom...det tråkiga i det hela är att man inte hinner prata med alla så mycket man vill....Tack A-C för de vackra vita tulpanerna!!!
.
Imorgon är det fredag...så otroligt skönt!! Längesedan jag längtade så mycket till en helg!!F1 ska ha tjejkväll impån..Tacos och Let´s Dance står på menyn...vi är förpassade till ovanvåningen...
.
Nu blir det till att kolla nyheterna sen film när maken kommer hem från fotbollsträningen...
.
Kram för nu!

3 kommentarer:

  1. Tack Mia för att jättemysigt party! Goda Semlor blev det också!:-) Ska bli trevligt på lördag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för att du kom....vi får babbla mer på lör!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen jag som ska tacka! Underbara köpglada vänner! :-) Nu är det snart midnatt...igen! Måste palla mig i säng! Kram kram goa du!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥