fredag 29 januari 2010

Indy.....


YES YES YES!!!! Jag hittade en Indy Dress i stl 1 tack vare en underbar läsare som läste på Skrutteruttans blogg att jag leta efter denna fining :)...Tack tack tack!!!
På Kålle & Ada i GBG fanns den kvar....Rea var det oxå - 40%!!! Nu är jag lycklig!!!!!! En jättetrevlig tjej som jobba där fixa direkt med detta....gör posten sitt har jag den på måndag :)
.
Nu är det heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!! Denna jobbvecka är till ända (finally).....Helgen har vi framför oss och jag ska ta till vara på varendaste liten minut!Imån ska goa T och A och deras tre buspojkar komma hit på middag på kvällen...ska bli supernice! Undra vad vi ska bjuda på? Ska förslöka hinna träna under morgondagen med.. Jag och A ska försöka träna tillsammasn. Blir roligare så....Tråkigt att jag och maken inte kan träna tillsammans :(...
.
Nästa vecka har vi kick off på jobbet...ska bli kul och träffa alla......Kan lätt bli lite ensamt att vara chef....du har arbetskamrater men ändå inte...Hoppas på att kunna ha min nya fin Indy eller Wrap på mig......Hur har ni tänkt kombinera er Wrap? Jag är inne på jeanskjol,leggings och knästrumpor.....
.
Nu ska jag fixa innför F1´s tjejkväll....
.
HA EN MYSIG FREDAG!
.
Kram

3 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Ska bli kul att se den på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Varsågod :-). Kul att göra någon annan glad.

    Du får visa bild sen när den anländer och när du tar på dig den.
    Den är jättefin.

    Tabby

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Ja Kålle &Ada är supertrevliga, var där i torsdags o de har en hel del kvar på rean...

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥