lördag 4 maj 2013

Godis - NO THANKS!! Utmaningen...


Godmorgon vännen!

Ledig lördag och ännu en gång lyckas jag med bedriften att INTE stänga av alarmet!! HUR?! 04:45!! Ghaaaaa....Sen ligger jag där och vrider och vänder på mig i hopp om att somna om MEN icke!! Ja ja vad är väl en bal på slottet...

Idag ger jag mig på en för mig ENORM utmaning. Jag ska hålla uppe med godis, snacks, kakor och allt annat gottit som innehåller socker fram till 27/6... Fixar jag det ska jag unna mig ...


... dessa otroligt snygga träningskläder från RÖNISCH samt en snyggelisnygg bikini från Victoria Secret som jag spanat in.... Ska ju till London just den 27/6 så VS-butiken blir belöningen OM jag klarar vill säga!

För en riktig godisråtta som mig så kommer detta verkligen bli en utmaning att bita i!!! Men med min målmedvetenhet ska jag fixa det!!!

Hänger du på???

Nu ska jag väcka maken så vi kan sticka upp till gymmet.. Arrmbågen är mycket bättre så nu vågar jag träna på lite hårdare!

Höres senare ♥

2 kommentarer:

  1. En härlig morot att se fram emot. Ta en bild på Victoria och sätt på kylskåpet. Varje gång du blir godissugen gå och kolla på henne och tänk Victoria Secrets så kommer du att besegra sockersuget. God lördag

    SvaraRadera
  2. Utmaningar är kul. Jag har ju min köpstopp, men ingen belöning. Men det gör inget. Ska klara det ändå.
    www.finest.se/natali

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥