tisdag 14 maj 2013

Mage...





Godmorgon min vän!

Hualiga!! 2 grader när jag åkte till jobbet idag! Är det på riktigt!?!

Försov mig idag och det var inte riktigt den starten jag hade tänkt mig , men det har man väl aldrig iofs. Var 5 minuter sen till jobbet och stressen sitter fortfarande kvar.. Hela dagen blir knas när man försovit sig!

Efter att jag gjort plättar till barnen efter deras önskemål så åkte jag och tränade. Först 30 minuters intervaller. 5-20-5 (uppvärmning-intervaller-uppvärmning) . Det känns att det ger resultat för jag ökar och orkar mer och mer för varje gång.




Efter intervallerna blev det mage. Plankan är verkligen effektiv även om jag har lite svårt att stå på min onda armbåge. 3x1 min plankan och sedan ytterligare 5 magövningar senare åkte jag hem med en skön känsla i kroppen.. Den där känslan av att må bra.

Idag väntar stress stress stress på jobbet och ikväll tänkte jag ta med tjejerna på ett nytt mysigt fik. Och tisdagen får avslutas med ett träningspass såklart..

Höres senare ♥

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

♥ Älskar kommentarer ♥