söndag 12 maj 2013

Godkväll! Mobilblogga?





Godkväll min vän!

Ännu en helg är över och dagarna snurrar verkligen på i ett fasligt tempo... När kvällen kommer och det är dax att lägga sig så tar det inte många sekunder efter det jag har lagt huvudet på kudden innan jag somnar...

Söndag betyder oxå att maken åkt och jobbat och småfolket har invaderat våran säng.. Lillbusan , vår lilla trollunge, sover nära nära.




Började dagen på Sportlife. Idag blev det intervaller i 20 minuter och därefter körde jag mage för att avsluta passet med några övningar för armarna. Myggbetten växer :)



Hem och laga lunch för att sedan spendera hela eftermiddagen vid fotbollsplan. Först match för näst äldsta. Bra match där Filippa gjorde ett supersnyggt nickmål!! Vinst med 4-2 för tjejerna!! Därefter var det äldsta dotterns tur. Oj oj vad stryk hon fick idag men stark som berlinermuren fixade hon det med bravur! Vinst även denna match och 2-1 blev slutresultatet i en underhållande match.

Har svårt att få tiden att räcka till för att sätta mig vid datorn för att göra flera inlägg per dag så jag har bestämt mig för att mobilblogga mer .. Då blir det fler inlägg och det gillar jag hos andra bloggare... Hoppas att det kommer underlätta för mig så jag kan kika in oftare..

Söndag och nu stänger vi denna helg!! ♥

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥