tisdag 14 maj 2013

Mysigt café ..





Vilken fantastiskt fin vårkväll vi fick... Strålande sol som värmer ordentligt!! 
Jag och lillskruttan tog en promenad till vårat nya söta café här i byn.. Kaffe och veckans kaka för 30 kronor. Hembakat och bara så gott!! Jg tog iofs bara en liten bit på kakan för resten slukade lillan.  


Det nya cafeét ligger i vår gmla blomster affär och man kan inte bli annt än sugen på att handla massvis med blommor till trädgården.



Förra året körde jag ljusrosa och vitt tema men i år får det nog bli ett insalg av rosaröd. Kolla hur underbart vacker den gör sig med allt det gröna!


Lillskruttan ville cykla ner till havet och vi tog en paus i hamnen..


.. och njöt av det underbara vädret!

Nu skulle jag egentligen har åkt iväg och tränat men jag har så nedrans ont i ryggen. Högg till när jag lyfte på jobbet idag så jag får helt enkelt ta en vilodag och hoppas på bättring tills imorgon!

1 kommentar:

  1. Mysigt! Så de har café i Blomsterhandeln nu? Får spanas in närmare i snart när jag har vägarna förbi.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥