lördag 25 maj 2013

Bästa Matilda!






Godmorgon min vän!
 
Ledig lördag ! Så otroligt skönt att helgen är här. Har haft hektiska veckor på jobbet och det tycks aldrig lugna ner sig. Denna veckan har dock varit extra jobbig då jag har haft fruktansvärd allerfi som gör att orken är noll. Ögonen och näsa rinner. Jag nyser och nyser och huvudvärken är inte att leka med. Igår skrattade de åt mig på jobbet då jag säkert nös 30 gånger på raken och det hördes i halva huset.
 
Var hos världens bästa MATILDA i veckan och klippte och färgade håret. Blev supernöjd!!! Underbar egentid i 3h där man pratar, njuter, pratar, läser och bara har det sådär alldeles underbart lugnt. Blev mörkare och sedan la hon i ljusare slingor för mer liv i håret. Som sagt SUPERNÖJD!
- Posted using BlogPress from my iPhone
 
Den här klänningen från Lindex är ett MÅSTE i sommar. Älskar färgena och mönstret.  Har haft svårt med långklänning förr men nu tycker jag det är supersnyggt även på mig. Skönt och ledigt men ändå snyggt och elegant!
 
Ska snart iväg till gymmet (ska bara väcka liv i maken ) sedan väntar en dag av hemmafix. Barnens nyinköpta studsmatta ska monteras, altanen behöver lite kärlek, gräset behöver sig en omgång och barn ska skjutsas till olika aktiviteter. Ser fram emot ikväll då det blir räkfrossa hos bästa vännerna!
 
HÖRES SENARE! ♥

1 kommentar:

  1. Snyggt!! Härligt med en uppfräschning i håret och den där egentiden i frisörstolen är inte fel :)

    Den klänningen på Lindex har jag missat, måste spana in den!!

    Hoppas det lugnar ner sig på jobbet snart även om jag misstänker att det fortfarande är högtrycke med tanke på alla trädgårdar som ska fixas vid den här årstiden.

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥