tisdag 18 juni 2013

SEMESTER!!!




Jag och busarna inleder semestern med shopping.

HEJ DÄR!!

Jag har semester och det är bara så fantastiskt skönt!! Våren har verkligen varit galen när det kommer till jobbet och det har inte varit en lugn stund. Så när kl var 15 i fredags var jag mer än redo för semester. En lugn semester ska det bli med inga måsten.



Igår hade vi strålande sol och barnen var ute hela dagen. Hoppa studsmatta med massa vattenballonger är favoriten.


Efter att jag rensat rabatter, städat bilen, tvättat och fixat middag stack jag iväg och tränade. Nu på sommaren varvar jag gymmet med löpning ute. Är ju underbart att ge sig ut på en runda när det börjar svalna lite ute och naturen är som vackrast.

Nu är det dax att packa in oss i bilen för en dag på stranden väntar...

Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥