lördag 22 juni 2013

LONDON om bara fem dagar....




Midsommardagen och det blåser och är mulet ute... Det är väl ungefär det vädret vi har att vänta oss i London men vad gör det?! Det ska bli så himla kul att komma dit...


Vi kommer bo på Apex City of London Hotel. Ligger nära Liverpool Street Station...


.. och det ser fantastiskt fint ut!!! Underbar utsikt över staden...



.. och en stor terass som vi kan sitta och njuta av ett gott glas vin på. Nu kommer vi ju förhoppningsvis inte spendera allt för många timmar på hotellet utan de flesta timmarna ska spenderas på gatorna i London. Shoppa, äta och dricka gott och bara ha det fantastiskt bra!


Vi hade en lugn och trevlig midsommarafton med familjen. Mina brorssöner har precis fyllt år så det blev en kombination av kalas och midsommarfirande. Vår söta lilla busa skulle givetvis ha en midsommmarkrans. I år blev temat gult och blått. Lillja, smörblomma (lillans favoritblomma) och blåklint. En midsommar utan midsommarkrans går ICKE för sig. Gjorde du någon midsommarkrans i år?


Kusinerna bus lånade min mobil igår och detta var det snällaste av alla som de tagit... BUSAR!

Nu ska vi åka til gymmet jag och maken... Höres senare!


1 kommentar:

  1. Åååh, så roligt med en londonresa, förstår att du ser framemot det :) Ser ut som ni kommer bo jättefint!

    Låter som ett trevligt midsommarfirande, blev ingen krans för mig i år, är allergisk så jag brukar skippa det...

    Hoppas du haft en bra midsommardag, gott att börja med träning :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥