söndag 23 juni 2013

Träning träning träning....





Hej min vän!

Söndag och det trista vädret fortsätter. Varför blir det alltid så fantastiskt trevligt väder när man har semester!?! Så glad för vår utlandssemester i augusti, den gör att regnet som öser ner känns liiiiite lättare. Men det det är ju inte bara vädret som gör semestern. Jag får ju massa tid med la familia!


Koncentrerad...

Jag och maken gjorde ett hårt pass på gymmet tillsammans igår. Biceps och bröst fick sig en ordentlig genomkörare. Avslutade passet med några magövningar. Mina magövningar under våren har verkligen gett resultat och de där små muffinstopparna är som bortblåsta! 

Vi hade en mycket trevlig kväll igår med goda vänner, grill och gott i glasen. Med värmarna på satt vi ute i paviljongen långt efter midnatt. Sådana kvällar man vill stoppa i en liten ask och ta fram när höstmörkret kommer.

Nu ska vi fixa iordning här hemma för att snart ge oss iväg till gymmet!

Höres senare ♥

1 kommentar:

  1. Underbart med träning! Du är grym, tänk om jag hade lite av din energi :)
    Nu har jag iaf tagit tag i att börja springa vilket känns toppen!
    Kram och trevlig Londonresa

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥