onsdag 19 juni 2013

Mys i soffan , bästa nyheten och lite funderingar...






Har haft en fantastiskt trevlig dag! Goa vänner, fika, lekande barn och bästa nyheterna.. Nu myser jag och småtjejerna i soffan och ser en av de bästa filmerna som finns - Cayote Ugly.
Det bästa med dagen har varit att vår äldsta dotter fick ett fantastiskt besked. Hon kom med till elitlägret i Halmstad. 24 distrikt och 16 fotbollstjejer från varje - det är stort!!





Har funderat en hel del på det här hur folk gör sig till, ändrar sig och lossas vara någon helt annan. Från att ex hata sport till att älska det för att ställa sig in hos en eller flera personer. Att från ena vecka tycka att folk som skiljer sig eller mår dåligt har lägre status till att själv vara där. Att säga rätt saker och köpa rätt saker för att det ska se bra ut utåt för att sedan klanka ner på någon annan som man anser sig vara ytlig. Att med flit stöta ut någon eller försöka överglänsa för att själv hamna i centrum. Har träffat på flera sådana personer och det är som att gå på en mina varje gång. Man fylls av en varm vänskap som efter ett tag raseras på bara en sekund. Det gäller att hålla i de fina vänner man har och låta de andra hållas på ett bra avstånd... Jag har alltid haft en liten "mur" runt mig som är svår att ta sig igenom.. Men när man väl knackat ner den är man där för alltid - i mitt hjärta! <3 br="">

Ha en fin kväll ! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥