tisdag 8 februari 2011

All ♥ - dag

På måndag är det Alla ♥ -dag ..... Man ska fira sin älskade med blommor och presenter.....Vara extra kärleksfull.... Visst är det underbart?
Vilken blomstrande dag för handeln.Vilket härligt påhitt för att öka försäljningen!!!
SMART DRAG!!
Jo - jag tycker det är mysigt att få presenter på denna dag... det ska jag inte sticka under stolen...Men jag tycker det är lika viktigt de andra 364 dagarna om året!! Inte att få presenter utan att visa sin kärlek för sina nära och kära...
Jag har fått leva 15 UNDERBARA år med min make.... Vi har fått fyra UNDERBARA barn ....Har UNDERBARA vänner.....I löv it!!! ♥ ..
Klart vi har up and downs...det har alla....men det är i dalarna det är som viktigast med det där dagliga....
JAG ÄLSKAR DIG betyder såååå mycket!!!
.
Fira varandra varje dag och inte bara dagen handeln har bestämt!!
.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅh, vilket härligt inlägg!!!
    Instämemr i dina ord ang.att det äör minst lika viktigt vilken dag på året det än är att man ska visa sina nära & kära uppskattning.
    Innan vi var förlovade och senare gifta firade vi alla hjärtans dag rätt så rejält, men nu blir det inte mer än en liten blomma, ett kort eller en extra god middag hemma. Nu är bröllopsdagen "the shit" :-)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Åååh, vilket fint inlägg... Det är ju precis så man vill ha det, och önskar att alla andra fick ha det också... Det är verkligen så viktigt att visa sin kärlek 365 dagar om året! Din familj är lycklig som har just dig som maka och mamma :)

    Hoppas du haft en bra dag min vän

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥