söndag 20 februari 2011

I ♥ TASSIMO !!

.
GodMorgon !!
-20 grader var det när jag åkte till jobbet idag!! -20garder!!!! Tom bilen gnällde till när jag staratade den...hahaha...då är det KALLT!!
.
Älskar min kaffemaskin TASSIMO som jag fick av min käre make när jag fyllde år.....
Favoriten är CAPPUCCINO....
Barnen gillar den med...OCH maken som INTE är någon kaffedrickare...Hans favorit är LATTE MACCHIATO...
.
När jag kommer hem efter jobbet idag ska vi gör våffellunch ute....ska bli supermysigt!
Skulle tränat idag men då jag har feber och ont i halsen får jag stå över....känns tungt men ett måste om det inte ska bli värre...
Vad ska du hitta på denna fina soliga söndag?
.
Missa inte fin fin rabatt hos http://www.ajabajakids.se/ ... Köp tre reaplagg och få ytterligare 20% rabatt....
.
HA EN FIN SÖNDAG!

5 kommentarer:

  1. Jisses, det lätt riktigt kallt, brrr!!!!!
    Här på askeröarna visade termometern -12.5 när vi vaknade, nu vill man ku bara ha VÅR.
    Tack för tipset på ajabajakids.
    krya på dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej ! Jag funderar också på en tassimo. Görs cappucino på mjölkpulver eller hur funkar den ?? mvh ammie

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!

    Jag är jättesugen på att ha en Pomp de Luxvisning framöver, men har tyvärr inte din mailadress så jag kan kontakta dig, för visst skrev du ett blogginlägg med din mail ifall vi ville boka visning?
    kram

    SvaraRadera
  4. Jisses, så kallt det varit i helgen, skönt att solen värmt i alla fall. Har hållt mig inomhus för att försöka kurera mig, men alltid trevligare när det är sol än regn ute. Hoppas att du kryar på dig och blir av med både feber och förkylning!!

    Wow, vilken fin header du gjort, din sida är ju bara så vårig i de härliga pastellfärgerna, me like :)

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Fy bubblan så kallt!!! Vill ju ha sommar!;)

    Fin header du har

    Nu väntar Wallander...och söndagsmyset börjar se sitt slut..

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥