lördag 5 februari 2011

Längesedan!

.
GodMorgon finingar!!
.
Underbart att vakna utan en väckarklocka som skriker i örat...Vakna helt utvilad och ha hela helgen framför sig!! Välkommen helg...
.
Igår när jag var på handboll med tjejerna kommer C in...jag har inte träffat henne på jag vet inte hur länge!! Oj oj va mycket vi hade att prata om...Sååå härligt!! Och underbart att få gosa med hennes lilla söta L!
Lovade varandra att höras av inom kort igen....
.
Idag blir det blandad kompott av träning,utvecklingssamtal,shopping och ikväll melodifestivalen!!!
Personligen tycker jag att "det var bättre förr" när det kommer till en kväll av medlodifestivalen....Man satt spänd fram till midnatt och väntade på resultatet (om man orkade hänga med så länge ;))...
Tjejerna tycker deltävlingarna är superkul...de ser fram emot nästa helg när de ska få gå irl med farmor och farfar...
.
HA EN FIN LÖRDAG! ♥

5 kommentarer:

  1. Jag gillar också melodifestivalen som den är nu även om jag inte alltid ser alla delfinaler. Eftersom det alltid går så dåligt för oss i Eurovision är det bra att vi får suga på karamellen här hemma riktigt länge. Sen blir det ju alltid platt fall trots att vi varje år tror att det kommer gå superbra. Ha en härlig lördag. Kram

    PS. Det där med att vakna härligt utvilad... åh vad avundsjuk jag är. GE MIG SÖMN!! Ds

    SvaraRadera
  2. Hm... det ser ut som att jag postade mitt inlägg 04:10. Det kan jag säga att jag inte gjorde. Klockan är tio över ett. =)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en härlig kväll Miagumman! Melodifestival är något speciellt tycker jag, får vårkänslor när det börjar=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  4. Ha en härlig dag på mässan. Hade lätt kunna gå där en dag till. Fanns så mycket man inte hann med!

    SvaraRadera
  5. Härligt att få vakna av sig själv och slippa det där tjutandet i öronen när man bara vill dra täcket över huvudet och somna om. Det låter som du haft en händelserik och givande helg :)

    Jag kollade så klart på Mellon igår, men har inte alls haft samma koll som tidigare år på deltagare och låtar, kanske börjar man tröttna??

    Hoppas du får en skön avslutning på söndagen

    Kraaaam Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥