lördag 26 februari 2011

Humanity....

....make a difference!
Gör som jag och köp dessa vackar och väldoftande ljus hos Creative Lounge...
198 riksdaler...
.
Lördag och jag befinner mig INTE i Jönköping!!
Dumma väder!!!GLASHALT ute!!
Fideli är sjuk...40,5 graders feber och riktigt dålig!
Ja vissa saker kan man inte styra över och två av de är väder och sjukdommar!
MEN IDAG HADE JAG VELAT KUNNA GÖRA DET!!!
.
Istället blev det renovering av tjejernas rum....Tapteter ner...tapeter upp.....golv bort och golv in....
Rummet kommer gå i vitt och gråblått......Eller rättare sagt VITT och GRÅBLÅTT....
Egentligen skulle jag inte hålla på med renovering idag för jag har så nedrans ont i ryggen men tyvärr stoppar inte sådana petiteser denna envisa dam ;)...Sen att jag kommer ha ändå ondare imorgon är en helt annan femma...En morgondag som kommer att spenderas i en sporthall kollandes på fotboll - me like!
.
4 dagar tills det smäller!!!!!
.
HA EN HÄRLIG LÖRDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥