onsdag 16 februari 2011

Sommarens drömklänning!



Otroligt vacker!!!
Odd Molly Hookup s/s dress.
Kommer passa fint till sommarens alla party!
.
HEJ I KYLIGA SVERIGE!
.
Morgonen startade med att leta upp verkstaden bilen skulle på service till...40 minuters letande!! Ghaaa varför kan de inte göra ordentligt stora skyltar!?!
Ytterligre 20 minuter senare kom bussen (jag är inget fan av bussåkande)..Kan säga att det var INTE varmt att vänta....10 minuter efter det befann jag mig varmt och tryggt på jobbet....70 minuter för att lämna en bil - ingen effektiv morgon direkt!
Just nu tog jag en liten paus....Har grymt mycket att göra...ser fram emot mina två lediga dagar nästa vecka!
.
Ha en bra dag så höres vi senare!

1 kommentar:

  1. Hook Up dress er fin men meget stor i størrelsen. Bruker normalt 1 - og 2 i silkeplaggene men str. 1 ble for stort i denne modellen - så vet du det:)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥