fredag 25 februari 2011

.
Jag är fast!!! Fast i det marina....Blått,vitt med en touch av rött....
Ovan fina kappa och tunika från ChillN som finns hos Nantucket..
.
GodMorgon!
Grått utanför fönstret idag...snön hänger i luften (kom några flingor igår).. Helgen är i antågande...
Imorgon bär det av till Jönköping...Barnen ser fram emot massor att spendera en hel dag i badhuset..Jag ser fram emot att spendera en hel dag med nya kollegor...
Skulle så gärna vilja visa er denna underbara kollektion från POMPdeLUX nuuuuuuuuuuuuuuu...men ni får ge er till tåls ytterligare några dagar...
PÅ ONSDAG SMÄLLER DET!
Första visningen blir hos en min goa vän Anna...känns skönt att ha den hos någon man känner så väl!
Andra blir några dagar efter på helt ny mark i Marstrand - ska bli superkul!!
.
SES SENARE! ♥

3 kommentarer:

  1. åh, vitt och blått är alltid en favvo här hemma. Tur att man äntligen fick en pojk och kan frossa all in.

    Kul m tripp till Marstrand, där har jag släkt, min mamma kommer därifrån. Tyvärr är vi där för sällan nu när huset inte ägs i familjen längre.

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Här är en till som gillar Chill N:s marina stuk.. Börjar bli väldigt nyfiken på det drä Pomp..!

    SvaraRadera
  3. Önskar så att jag bodde i närheten. Ingen som ska ha något klädparty här nere denna våren. (Än så länge) :(

    Önskar dig en fortsatt skön helg!

    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥