måndag 7 februari 2011

Den eller den eller den.....

Bosch Tassimo, Nespresso Citiz eller Dolce Gusto Circulo??
.
GodMorgon alla härliga människor ute i blogglandia!
Ny vecka - lovely!
.
Full av energi efter en härlig helg med massa kuligheter!
Igår var vi på Universeum,båtmässan och avslutade dagen hos bästa vännerna och en god fika!
Underbar familjedag
.
Har fått en kaffemaskin av min make och barn....Tack! ♥ ...men vet inte vilken jag ska välja...Har du någon erfarenhet av dessa kaffemaskiner med kapslar??
Tycker att Nespresso är snyggast...maken gillar bäst Dolce Gusto och Tassimo fördrar vår äldsta då det fanns the och choklad... Alla dessa härlia I-landsproblem ;)...
.
Hoppas ni får en härlig start på veckan!!
.
Kram ♥



2 kommentarer:

  1. Vilken bra present! Vi har ju bara erfarenhet av vår Nespresso och är nöjda med den. Enkelt att beställa nya kapslar via nätet och det går snabbt och smidigt att göra sig en kopp samt att rengöra den. Hade jag valt nu hade jag absolut valt en variant med mjölkskummare, det saknar vi...

    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en Tassimo som jag gillar jättemycket.

    /Annette

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥