onsdag 1 februari 2012

Jag dog lite där ;)


.
Kan man bli kär i ett par jeans? Tydligen! Jag dog nästan lite där när jag såg dessa snyggingar!! My gooooood! De skriker VILL HA!!! Jeans från Circel of Trust .. helt enkelt UNDERBARA!
Finns hos Creative Lounge.
.
.
Söt poncho från Love Forever skulle jag gärna vandra runt i till våren.
Även denna från Creative Lounge och dessutom är denna på rea!
.
Idag är det kaaaallt och jag längtar till våren extremt mycket!!!
Det får gärna vara vinter ett tag med temperaturer strax under nollan, ett par decimeter snö och sooool!
Är det inte det kan det likaväl bli vår ..
Höga krav..Njääää! ;)
.
Dax för en latte sen JOBB!


2 kommentarer:

  1. De jeansen är verkligen to-die-for. Sååå himla snygga :)

    Ha en fin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Mm hur fina som helst!

    Hoppas din dag blir toppen!
    KRAMAR

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥