söndag 26 februari 2012

HELP!!! Och vi ängnar oss åt lite bakning...



Vi ägnar oss åt bakning. Fideli har feber, jag är förkyld och de andra tar det lungt efter veckans bombförkylningar och feber. Nu vill vi ha vår så vi kan få vara friska!


Åååå jag har fått den på hjärnan!! Den ligger där och gnager och säger VILL HA VILL HA VILL HA!!!! Och självklart är jag sen i starten och nu hittar jag inte den i stl 1 någonstans! Vet du var jag kan finna den?? Odd Molly Remixblouse Green??

Såg ni melodifestivalen igår? 
LISA!!! FANTASTISK!!!
Danny - WOW vilket framträdande, dock lite surt i sången.
Charlotte borde ABSOLUT fått en andra chans!
Christer och Lotta - GÄÄÄÄÄSP!
.
Nu dax att ta ut cupcaksen...

3 kommentarer:

  1. Donna -Cenino i kristianstad hade en i torsdags.
    Vet inte om de skickar men man kan ju alltid fråga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Kollar detta tips imorgon (för antar att de har stängt kl 15.30 en söndag...eler?)

      Radera
  2. Kålle och Ada i Göteborg hade den I lördags men jag vet inte vilken storlek. Ring och fråga. Lycka till!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥