tisdag 7 februari 2012

Idag är ingen vanlig dag ..













.. För det är faktiskt MIN födelsedag. Hurra hurra hurra!

En lugn och skön födelsedag med blommor och en fin Odd Molly-jacka från make och barn samt blommogram från min underbara mamma med praliner och blommor. Samt massa grattis på fb,sms och telefon . Nästan så man kan tro att jag fyller jämt.. Men det är måååånga (3år) till dess ..

Nu ska jag göra marängswiss till mig och la famila.

Ha en härlig tisdagskväll ♥

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Grattis grattis supergrattis på din dag!
    Ha nu en underbar kväll.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Stooort GRATTIS på födelsedagen. Hoppas du haft en underbar dag och får en fantastiskt mysig och fin kväll

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. GRATTIS FINA DU PÅ DIN DAG!!! KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥