måndag 20 februari 2012

Röda jeans och växtvärk..








Måndag, ny vecka, nya möjligheter OCH snön är påväg bort!!! Ser ni?! Knappt ingen snö kvar längs vägen påväg till jobbet. JIPPI!!!!
.
Igår kväll när vi lagt oss kom lillskruttan in till oss. Hon hade jätteont i benen (vaderna) och kunde inte komma till ro. Hon grät och tyckte det var jättejobbigt. Gav henne alvedon för värken. Måste varit växtvärk.Googlade och hittade info om det. Våra tre andra töser har inte haft problem med det när det var runt 3-4 däremot runt 9års åldern. Har ditt/dina barn haft växtvärk?
Tycker så synd om lillan.

Såg du Så Ska Det Låta igår?
My o my va snygg hon är Carin da Silva!!!
Jag vill ha röda jeans - YES INDEED!!
Hon var ju bara såååå läcker i sina!
.
Ha en härlig start på veckan ♥

7 kommentarer:

  1. Min femåring har växtvärk jätteofta och har haft ända sen två-årsåldern. Då vill hon att man ska massera och vi brukar sätta på "bandage" för det tycker hon är skönt. Måste vara värmen kanske som hjälper. Men det har även hänt att det varit så illa att vi fått ge henne alvedon...

    Röda jeans är verkligen såååå snyggt. Införskaffade ett par för ett par veckor sen. Känns vårigt med färg :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen!!!

      Du är snyggare i dina än Carin!!!!

      Kram mia

      Radera
  2. Verkligen supersnygga! Anar att du blir lika snygg i dina, lite bilder här sen tack;)♥

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte många som har chans mot da Silva :).. Bilder kommer!

      Kram

      Radera
  3. Jag älskar det programmet, synd bara att det ligger på söndag. Jag har själv, börjat med mina cerisrosa jeans. Känner mig som en riktig färgklick i dom.
    Anne-Lie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är grymt!!!

      Snyggt!!

      Kram

      Radera
  4. Visst är hon galet snygg Carin da Silva och liksom duktig på allt hon företar sig. Det är ju så snyggt med röda jeans, ser fram emot att få använd mina jag köpte på Gina Tricot för ett tag sedan!

    Jobbigt med växtverk för lilltjejen, hoppas den ger med sig NU!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥