torsdag 9 februari 2012

Krupp,migrän och mysmorgon!

.
Igår kväll fick lillskruttan krupp. Hon klarar inte riktigt väderomslagen från massa minus till nära nollan. Slår aldrig fel! Igår var  hon väldigt lugn och tog medicinen utan problem. För ett halvår sedan fick vi verklingen tvinga i henne den. Lillskruttan är en förståndig liten dam. Jag har sovit jättedåligt inatt då jag legat vaken och lyssnat på skruttan. Idag vakna jag med migrän. Och jag har blivit dunderförkyld!
Lillskruttan är piggelin värre så dagis och jobb gäller idag.
Men först hade vi en mysig förmiddag.
Lillan lekte med favoriten dockor och jag drack en stor kopp latte, tände mitt favoritljus och läste inredningstidningar.
Lovely!
.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Får hoppas att ni snabbt kryar på er. Då jag också har problem med migrän, så undrar jag vad du har för medicin mot det?
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥