torsdag 9 februari 2012

Jag har blivit med STRING!

.
Dax att fixa stora dotterns rum! Ut med det rosa och in med vitt och svart !
Jag är i renoveringstagen och till helgen ska jag ge mig på dotterns rum! Vita väggar, svarta och vita möbler. Färg? Nja kanske på en kudde...
Och det är här STRINGEN kommer in. Och då inte i form av STRINGtrosor till mig (fy hundan vad obekväma!! Vem vill ha ett snöre mellan skinkorna liksom) utan hyllan STRING. Köpte två svarta och två gråa idag. De två svarta ska dottern få ha i sitt rum och de grå blir till ett annat projekt!Snyggt och enkelt!
.
Lillskruttan och jag blir hemma imorgon. Hon är genomförkyld och lakså hennes mamma. Så istället för jobb och dagis imorgon blir det en mysfredag hemma.
.
Ha en go kväll!

1 kommentar:

  1. Stort grattis i efterskott!!!

    Kul med lite renovering hemma :)

    Hoppas både du och dottern kryar på er och tack snälla för din omtanke. Har väl mått bättre än vad jag gör just nu, galet vad utslagen man kan bli av ett "litet" virus...

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥