torsdag 2 februari 2012

En stor bukett och Plain Vanilla....





.
Idag kom en fd anställd och gav mig en stor bukett blommor som tack för allt jag gjort för henne.
Blev otroligt rörd och givetvis glad över de fina och varma ord hon gav mig.
Sådana saker kan man leva länge på!
.
Idag hade jag ledig förmiddag. Jag älskar torsdagsförmiddagarna med min skruttunge. Sovmorgon, frukostmys och lugnet. De är guld värda mina torsdagsförmiddagar!
Efter jag lämnat skruttan på dagis förskolan idag så var jag förbi min vän Cecilia på en kopp kaffe och en titt i hennes nya lägenhet. Härligt med dessa små fikastunder mitt i veckan som görs och has tid för alldeles för sällan. 
.
 

.
Från det ena till det andra!
Är sååååå sugen på denna snygging från Plain Vanilla.
Snygg snygg snygg är vad den är!
.
Höres ♥


4 kommentarer:

  1. Vilken bukett!! Är säker på att du var värd den! Härligt att få sån uppskattning;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hej Mia! Har en fråga - ibland har du stängt bloggen så att det ser ut som att den är borttagen. Hur har du gjort då? För jag antar att du bara temporärt dolt den eller så. Hur gör du?

    SvaraRadera
  3. HEJ!
    Du går in på inställningar. Där kan du både spärra bloggen från läsare eller "ta bort". Om du tar bort kan du när somhelst hämta upp den igen.

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥