onsdag 5 maj 2010

House of lola....


Ikväll är jag bjuden på klädparty hos en go vän....tycker det är supermysigt att gå på klädparty...Fika,vänner,fina kläder och massa prat!!! Tycker denna klänning är såååå söt och kommer förmodligen få flytta in hos mig :)
Gillar du att gå på klädparty?
.
Ska ju snart gå på bröllop och längtar verkligen i masssor...jag och maken har köpt en bröllopspresent som vi tycker är kanon!! MEN (där kom det ;)) Jag vill ha tips på bröllopspresenter i alla prisklasser....Vad skulle du ge dina bästa vänner i bröllopspresent?
.
Ha en supergo kväll i det härliga vårvädret!!
.
Kram ♥

5 kommentarer:

  1. jättefin! Helt klart en upplevelse typ middag tillsammans på en mysig restaurang, eller en kurs ihop eller en spaweekend eller liknande! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefin klänning!! Klart den ska få flytta in till dig :)

    Ska på bröllop i sommar och det enda dem önskar sig är resechekar hos Resia så det får väl helt enkelt bli det som present. Tycker upplevelser är bra presenter om dem inte önskat sig något speciellt, tror att din och makens present är den bästa för det blivande brudparet!

    Hoppas får en trevlig kväll på klädpartyt

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Jag har massa bra förslag på bröllopspresenter *hahaha* Gratis resa hela fam till Sthlm all inclusive... Nya trädgårdsmöbler.... En stor båt... Resa till London.... ja det finns så mkt ;-)

    Kram goding o synd att röda klänningen var slut!

    SvaraRadera
  4. Jättesöt klänning! Håller med flera innan mig här...upplevelser av alla de olika salg;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Vi gav en helhelg med oss i bröllopspresent till bästa vännerna. De blev bortskämda hemma hos oss utan barn. Vi var på äventyrsbad, restaurang, käkade brunch, promenad, etc. Mycket uppskattat. Och det blev ju otroligt härligt för oss också.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥