måndag 17 maj 2010

Lise Sandahl ♥ Ester Elenora



.
Vilken underbar helg jag/vi har haft! Våra goa vänner blev herr och fru B och vi fick vara med och fira deras stora dag! Tack söta ni för en förtrollande dag!!
.
Ny vecka och nya saker att se fram emot....På lördag ska vi på 30-års fest i Karlstad...Har aldrig varit i Karlstad innan ....en mysig stad har jag hört...Och när det nalkas fest vill ju jag gärna ha något nytt fint på mig ;)...Idag inhandlades en klänning från Lise Sandahl och en ombloggad sjal från Ester Elenora...vad tror ni om den kombon?
.
Nu ska jag dricka en stor kopp kaffe...och längta efter maken...och fortsätta planeringen av en liten girlykväll...
.
Kram ♥

5 kommentarer:

  1. oh det ser jättefint ut!! Jag älskar min sjal och har den jämt!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Sjalen är ju underbar!

    Kramis;)
    Adela

    SvaraRadera
  3. Ååh, du vilken fin klänning!! Sjalen är ju oxå helt underbar :)

    Hoppas du haft en bra dag och jag väntar med spänning på att få se bilder ifrån helgens bröllop :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Det är klockrent!!! Så fint och somrigt.

    SvaraRadera
  5. Wow så fin du kommer att bli...
    Underbar scarf!
    Och klänningen är ju hur söt som helst:-)
    Det är så härligt med bröllop!
    Jag älskar bröllop, Love is in the air:-)
    Kul med 30-års fest...
    Saknar det att jag och mannen istort sett aldrig är barnlediga och kan vara med på fester..
    Vi har fester själva han och jag när barnen sover;-)
    Kram på dig

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥