fredag 21 maj 2010

Sommar...sol...semester! ♥

Värmen fortsätter hålla sig kvar här på Västkusten och jag hoppas att den gör det länge till!! Sommarplaneringen är i full gång....även om planerna blivit lite ändrade kommer det bli super...
Som det ser ut nu blir det Finland några dagar ,en runda uppåt landet med A och M några dagar.Sen massa sol och bad på alla underbara ställen runtom hemma...Kanske en och annan båttur om maken får välja!
.
Ikväll är vi bjudna till F och T...ska bli riktigt trevligt och skönt att slippa laga mat...Vad ska du göra denna härliga försommarfredag?
.
Kram ♥

8 kommentarer:

  1. Löpsedlarna härmar mig och skriver: kanonvarm sommar! Det har jag skrivit att det skall bli redan för flera månader sedan *ler*!
    Ja, idag får vi besök och mitt hjärta skuttar redan nu!
    :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska åka på första övernattningstrippen med hela familjen. Vi åker till sommarstugan ikväll för att imorgon fira Elsas 2-årsdag. Fattar inte att hon redan är två år. Och dessutom storasyster! Det blir släkten som kommer och firar. Roligast är nog att kusinerna från Kalmar dyker upp. Ikväll blir det nog bara häng framför TV:n i stugan. Håll tummarna för att barnen kommer till ro och sover på ny plats.

    Ha en riktigt härlig helg vännen!

    KRAM Emma

    SvaraRadera
  3. Tar dagen som den kommer nu=) men det blir förmodligen lite grillning ikväll;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Ha, ha ... ja, vem vet? Lite av guru är mitt huvud: skall det åska så värker det (men det är jag ju inte ensam om *ler*) så igår trots att det kändes i hela kroppen och himlen att "nu-kommer-åskan" så reagerade inte huvudet och jag lugnade alla. Nej, vi fick ingen åska alls! *ler*

    SvaraRadera
  5. Och så fick jag just veta att din härliga mamma kommer att joina oss på 2-årskalaset. UNDERBART!!!

    SvaraRadera
  6. Blir ju inte mindre sugen på båt i sommar när jag läser här hos dig idag och ser bilden... Vi ska ner och titta en gång till på båten i Kungälv på söndag och funkar motor och allt som den ska så blir vi båtägare igen, hoppas hoppas...

    Trevligt med en kväll hos goda vänner där maten serveras, perfekt en fredagkväll :)

    Grattis igen till nya jobbet då vet jag var jag ska leta efter dig ;) Lycka till!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild, får en att längta ännu mer efter semester. :) Ser ut som du lyckats tajma in din semester bra till värmen. :)

    SvaraRadera
  8. Vi får hoppas på många bad och båtdagar tillsammans i sommar. Resan tar vi tillsammans i höst istället, det är roligt att ha något att se fram mot. kRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥