måndag 10 maj 2010

Pearls for Girls


Pearls for Girls
Design Fosshagen
.
Det blir inte alltid som man tänkt sig när man har barn....Lillskruttan vaknade med krupp så hon fick följa med mig till jobbet...Nackdelen med att vara chef är att man inte bara kan ringa in någon annan...Lillskruttan skötte sig exemplariskt !!
.
Efter jobbet åkte vi in till vårat köpcentrum...jag hade inte fixat några smycken till min lördagsoutfit - NU HAR JAG! Det blev ett fint halsband och armband från Design Fosshagen...Kommer passa kanon till klänningen....Köpte även en liten väska att förvara bra-att-ha-med-sig-saker :)...Nu är jag redo för att gå på bröllop!
.
Nu ska vi äta kvällsmat..
.
Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Jag tror bara han vill följa med för det blir så dyrt när jag åker ensam hahaha ;)fast han är världens goaste!!!

    Jättefina smycken ,helt i min smak.

    Knepigt är dessutom har hon betalt nu i kväll, fattar inget...

    kram

    SvaraRadera
  2. Och det finns dagar man gärna vill att de "halvvuxna" skall vara små igen ... och kramas och gosa ... ja, så är det bara! *ler*

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag nyfiken på vilken klänning det blivit. Eller jag kanske har missat något. Har tyvärr inte haft tid att följa lika slaviskt som jag brukar. ;)
    Krya på dottern!
    Väldigt fina smycken.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du kommer bli jättefin!

    SvaraRadera
  5. Aahh snygga smycken! Hoppas vi får se foto sen hur fin du var=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Vilka fina smycken:-)
    Är hela vackra du klar nu??
    Jag ska inte sura över att det inte blev nymphen, jag lovar...(bara lite då :-D)
    Jobbigt att inte kunna fixa en vikarie men skönt att du kan ta med dig snuttan på jobbet:-)
    Hoppas att hon mår bättre nu,
    Kraaam!!!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥