lördag 1 maj 2010

Snö ♥

Snö of Sweden....
Ett av mina favoritmärken.....tycker de använder sig av fin design i vackra färger.....detta armband klickade jag precis hem...kommer att användas om ett par veckor ....:)
.
Idag är maken på svensexa....båt ska de åka...kan säga att de hade inte tur med vädret...har varit superfint och varmt hela veckan...men idag!!!!! BLÅSER!!! Nu skiner solen i a f och de kommer ha superkul - blåst eller inte....
.
Här är vi precis hemkomna från go fika hos bästaste vännen....barnen lekte en stund inne och en stund ute...vad underbart det är ute på landet!
Vad hittar ni på denna soliga lördag?
.
Ha en go kväll! ♥

4 kommentarer:

  1. Verkligen ett fint armband! Ser till att vara ett som kan användas vid många tillfällen. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har haft förmånen att umgås med din goa mamma idag. Hon och pappa kom upp och hälsade på mig och Arvid. Elsa och Stefan är i Vimmerby och vårstädar i sommarstugan. Trevligt med sällskap.

    Ha en härlig lördagkväll.

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en snabbvisit och den fina leveransen! Du glömde dock att ta med dina saker, jag tar med det på mån. Nu har vi ätit, barnen ska i säng. Jag hoppas och tror att blivande maken har det bra! Pussar

    SvaraRadera
  4. Jättefint armband!;)Gillar också SNÖ!
    Jag jobbar hela natten och det är helt ok.

    Ha en skön kväll nu;)

    kram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥