söndag 30 maj 2010

Rätt låt vann.....

Dessa underbart fina söta och luvliga stövlar fick jag i present av min underbara familj idag.....Måste betyda att jag är en helt ok mamma ? Nu hoppas jag nästan att det blir regn på midsommar...hihihi
.
Idag blev det jobb,fika hos svärföräldrarna,middag på restaurang...nu kollar jag och största dottern Bridget Jones Dagbok....
.
Igår kollade vi mello trots att Sverige åkte ut i torsdags. måste säga att hela festivalen höll relativt hög nivå...och rät låt vann!! My o my va bra söta Lena från Tyskland var/är!!!
.
Ha en fortsatt go MORSDAG!!!

5 kommentarer:

  1. Denna dag har jag firats och mår väldigt bra av det *ler*!

    SvaraRadera
  2. Å så fina stövlar!;) Undebara!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig dag och vilka fina stövlar du fick!
    Älskar dem i den färgen, en sån glad färg...
    Tänk att kunna gå i regnet och känna sig så fin om fossingarna??
    Härligt!
    Här såg vi inte på melodifestivalen alls i lördags...Vi var inne hos grannarna som hade 65-års fest istället men jag hörde att Tyskland var omtyckt av de flesta..
    Får googla in på youtube och lyssna lite;-)
    Ha en underbar måndag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Så fina stövlar! Förstår att du vill att det ska regna. :) En mysig dag ni haft.

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka snygga stövlar du fått!! Klart du förtjänat dem :)

    Hur går det på nya jobbet? Trivs du?

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥