fredag 21 maj 2010

Magnolia ....

.
Har fastnat för denna söting! Magnolia Dress..Men vilken ska jag välja?? Rouge eller multi...
.
Efter att packat inför resan till Karlstad åkte vi till vännerna T och J....Det bjöds på go mat och rosé.... Vad härligt det är att komma iväg ibland...
.
Vaknade redan vid sju av solens strålar som smög sig igenom persiennen och sjönsjungande fåglar utanför...Kände mig trots lite sömn utvilad! Solen gör underverk ;)
.
Nu får jag skynda på lite.....måste packa in i bilen och tusen andra saker....
.
CU ♥

5 kommentarer:

  1. Ha en go resa! Jag är nog fel person att råda ang klänningen, tycker ingen......... Kram

    SvaraRadera
  2. Den klänningen är underbar!!
    Så himla skön!!
    Jag har den i rouge och älskar den..
    Jeanette mortys hörna har den i bägge färgsättningarna:-)
    Så funderar du på den så slå till direkt, väl värd sina pengar!

    Hoppas ni får det härligt i Karlstad...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Båda är fina men den i rouge tycker jag vinner slaget :D Ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  4. Hehehe...jag har ju båda och idag har jag den i rouge på mig faktiskt. De blir rätt olika trots allt i och med att en är enfärgad och den andra multi. Men skulle jag bli tvungen att välja mellan dem så hade det nog blivit rouge. :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du haft en riktigt trevlig helg i Karlstad och den berömda solen kikat fram :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥