torsdag 29 april 2010

Urvriden disktrasa...

.
....just precis så känner jag mig nu!! Har varit en superintensiv dag...rolig men extremt högt tempo...Efter jobbet hämta lillskruttan på dagis,hem,klä om och vidare på ÖppetHus...Idag var det mellanstadiet och högstadiets tur...Inte blir man lugnare av massa omkringvirrandes förtonåringar!!
Var inne och kollade i den nya skolan som är under uppbyggnad....Oj oj säger jag bara!! Vilken otroligt fin skola tjejerna kommer få gå i...
.
Lite shopping till mannen har oxå hunnits med (blev inspirerad av söta Sanni Bus fina snyggingar att hotta upp min make ;) )...Blev ett par beiga chinos och en blårandig pikétröja samt en "farfarströja"...Nu är det bara ett par snygga skor som fattas sen är han en riktig hunk!
.
Nu ska jag ladda batterierna med slö i soffan..imorgon blir det jobb från 6.00-23.00...*gäsp*...längtar såååå till nya jobbet nu!
.
Kram ♥

3 kommentarer:

  1. Ohh vad roligt med shopping till gubben! Kanske också får slå slag i saken och handla till honom så att man kan få drägla lite ;) Kram gumman

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken lång dag. Ska du börja på nytt jobb? Vad skoj! Grattis!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snäll du är som shoppar till A. Hoppas du fick hans plånbok! hihi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥