måndag 5 april 2010

Lugna sköna måndag ♥

...i mjuka sköna Fonda! Till hösten kommer denna goding i massa fina färger....kolla in hos Dr Molly för att se vilka färger som kommer... Vintage chalk är jag spekulant på...Vilken ska du ha?
.
Igår hade vi en mycket trevlig dag...Först fika på Sundsby Säteri, kollade tomt,åt ljuvligt go grillad kyckling (första grillningen för säsongen) med potatisgratäng.....Dagen avslutades hos våra go vänner med mycket snack och övernattning....
.
Dagen kommer att gå i ett luuuugnt tempo...Jag har varit på jobbet en runda, ska tvätta och fixa lite...ikväll blir det mys med maken med en bra Falk-film....sängen kommer locka tidigt så denna helg har bjudit på många trevliga sociala timmar men mindre av sköna och många sovtimmar...
Vad ska du hitta på denna röda måndag?
.
♥ ♥

3 kommentarer:

  1. ja jag säger det igen! Den blå är super! Skulle vilja ha en av varje färg i höst!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Mia hur gör du med Malmö träffen?? Är du fortfarande på? Försöker hitta din mailadress men lyckas inte! Du kan väl höra av dig! KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är ingen brådska! Du kan väl maila mig så jag har din mailadress också får du bara höra av dig om du inte kan! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥