söndag 25 april 2010

TACK!! ♥

Jag har fått en award av rara Drömmar om Vanilj....Tack! ♥
Det man ska göra är att kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den man fått den av samt skicka den vidare till 7 andra bloggar.Sen ska man berätta 7 saker om sig själv...
.
* Jag är en riktig kaffetjej ...utan kaffe skulle dagen bli kaotisk!
* Lite av en shopaholic - älskar att shoppa kläder och inredning.
* Var med i smålandslaget i fotboll när jag var yngre samt med i B-laget i ett allsvenskt damlag.
* Riktigt dålig förlorare
* Älskar godis!!
* Har alltid haft en dröm om att bli barnmorska.
* Är lite av en "hemmatjej" - Borta bra men hemma bäst.
.
Jag vill skicka awarden till 7 trevliga bloggar jag följer dagligen.....
och så tillbaka till
.
Idag blir det fixarsöndag efter en intensiv men rolig vecka med jobbresa och kalasande...Veckan som kommer kommer bli ännu intensivare..
.
Ha en go söndag!
.
♥ ♥

5 kommentarer:

  1. nejmen oh vad kul!!!! Jag saknade dig på träffen igår och hoppas att vi ses en annan gång snart ändå! Kanske kan ses i juni på vår väg till strömstad??

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Nämen! Tack snälla underbara du! Jag kan då berätta att du är en av dem som jag "bloggar för". Ser fram emot och blir glad av dina små rader och hoppas att vi någon dag får chansen att träffas. Tack återigen PUSSSS!!!

    SvaraRadera
  3. Åh men vad paff jag blev och väldigt väldigt glad. :) Söta du! Tack!
    Kram

    SvaraRadera
  4. TACK!!! För awarden så glad jag blev :) nu ska jag klura ut 7 saker du inte visste om mig...

    Hoppas du haft en riktigt mysig helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Tack snälla goa du. Jag blev överraskad och tacksam men framförallt väldigt,väldigt glad!
    Bamsekram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥