tisdag 20 april 2010

Våren....aaaaaatjhoooo!!!


Denna söta blusen tycker jag passar perfekt nu till våren...


...till dessa....

Visst kommer det vara en fin våroutfit? Har nämligen dåligt med både jeans och blusar så nu har garderoben utökats med dessa två godingar....Mina vit converse blir perfa till :)




Våren är här och det är underbart tycker jag! Vindarna är fortfarande lite kalla och idag fick jag skrapa rutan...men våren är här!!! Likaså är pollenallergin här....kommer ha några jobbiga veckor framför mig innan det värsta lägger sig......Jag är inte så förtjust i att ta mediciner och väntar alltid ut i det sista....Nästa år ska jag ta sprutan - det har jag sagt i många år nu! Efter jobbet idag blir det en tur till Apoteket...Har du nån allergi?
.
Ha en härlig måndag!
.
Bilder lånade från http://www.hm.se/ och http://www.country-dreams.se/

3 kommentarer:

  1. Börjar undra om man inte fått ngn sorts allergi med "åldern", ögonen röda från morgon till kväll... kan det vara mot damm...*ler*?

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en mycket fin outfit för sköna vårdagar.
    Tänkte dra med dig på en shoppingtur någon dag.Fika,kläder,inredning - kan det bli bättre?? Hoppas lilla M´s finger är bättre och att makens knä inte ömmar lika mycket!


    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som en pefekt vår/sommar outfit. Snyggt!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥