lördag 10 april 2010

Cupcakes ♥



.
Jag har en stor förkärlek till cupcakes....De är inte bara goa utan även vackra att titta på! Det finns oändligt många varianter och smaker.....Idag har jag suttit och letat efter ett recept på en go cupcake att bjuda på imorgon när några vänner kommer på fika....efter endel letande fastnade jag till sist för en go och klassiks morotscupcake med creme cheese frosting....Så imorgon ska bakas....Gillar du cupcakes?
.
Igår var jag på Baby ♥ Barn Mässan i Göteborg.....en bra mässa men ännu bättre om man varit gravid eller hade bebis....riktar sig mest till den målgruppen.....
Köpte fina Nova Star jeans samt en tröja och mössa från samma märke...I meandimontern stog goaste vännen Johi...där blev det två mössor köpta....En giganstisk supersöt nalle för endast 99:- fyndade jag till lillskruttan...större än henne...mjuk o go...en superglad lillskrutta när jag kom hem :)...Bästa köpet blev en ursöt kofta från Mykidoo...Rosa och helt underbart ljuvlig! När vi gått på mässan var vi inbjudna till meandis VIP-mingel...snittar o bubbel och en kanonbra goodibag :)
.
Tack A och S för en trevlig dag......
.
Kvällen var supertrevlig med goa vänner,go mat och spel....Och frukostgäster idag :)
Nu ska vi snart göra oss i ordning för att åka till bästaste vännerna (EVER) och grilla,rosé och myyyys till filmen New Moon..
.
Ha en go lördag! ♥

2 kommentarer:

  1. oh nu blev jag också sugen på att göra cupcakes... får bli det när vi ska iväg och träffa kompisar imorgon som fått en ny bebis!!

    Mässan låter spännande!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt gott ut! Idag är det lördag och då är det .... godisdag! *ler*
    :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥