lördag 17 april 2010

Grillväder?






Ledig lördag....Maken kommer hem....Solen lyser...barnen leker.....Vad mer kan man önska?
MASSOR ;)....Men nu idag just här är jag supernöjd!!!
.
Ídag kände jag för att baka....med lite hjälp av F3 och lillskruttan fick vi ihop en morotskaka.....ska toppa med Cream Cheese ...
.
Det blir en lugn lördag utan några måsten....Ikväll blir det grillade kycklingfileér med potatisgratäng med vitlökscantadou i....även gratängen görs på grillen...till det ett glas vitt....efterrätten blir förmiddagens bak.....
.
Vad ska du gör denna lördag?
.
Har bestämt mig ang klipp av håret...och JA jag ska våga....vad kan hända liksom? Men jag har bestämt mig för att byta frisör....den jag har haft senast är ungefär lika feg som jag...men vem ska jag välja?
.
Nu ska vi gå till lekplatsen..
.
CU ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Skoj! Nä vad kan hända. Man måste våga lite ibland.
    Här har jag och dottern lite tjejlördag. Killarna är och kikar på bilar. :)
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥