torsdag 1 april 2010

April april....

.....din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!!! Japp, jag föll precis dit!!!! Ghaaaaaaa..... Min häxa till vän lura mig ;)....... Har du lurat nån idag?
.
Idag är det även många småhäxor som flyger till Blåkulla...skärtorsdagen var den dag vi påskade på när jag var liten....men här vi bor nu påskar man inte förrän på påskafton......Vad har ni för traditioner?
.
Idag är det en av de största försäljningsdagarna på året på jobbet.....kommer bli en stressig men rolig dag....Påskhelgen ska sedan startas med trevligt besök av storhäxan och hennes familj....ska bli supernice!!! Go mat och ett gott glas vin :)
Imorgon kommer mamma *längtar*..barnen längtar ännu mer! Maken mest...hahahaha....kanske inte!
.
Ha en härlig skärtorsdag! ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Jag fick dig! mohahahaha Idag är jag gärna en häxa! Ska bli härligt att sätta sig vid dukat bord ikväll och bara njuta av starten på en lång ledighet. Kram

    SvaraRadera
  2. Varför väntar alla med att handla tills det blir svettigt och trångt överallt? Är det värmen av andra man är ute efter? *ler*
    :)

    SvaraRadera
  3. här har helgen äntligen börjat! Så skönt. Ingen har lurat mig idag dock... än så länge... KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥