tisdag 30 mars 2010

Stress....


Påskveckan är här....många blir lediga...jag jobbar som vanligt...nackdelen med handeln...Ingen ledig fredag och ingen ledig måndag (skulle varit :( ) ....Månadsavslut=många rapporter,löner mm...Påskveckan bjuder på mycket roligt oxå...vänner på besök,påskmiddag för släkten och MAMMA KOMMER :)..Vad ska du hitta på i påsk?


Är inte mycket för det där med påskpynt men ett litet påskris har fått flytta in...vita fjädrar och rosa ägg får utgöra pyntet i år....Har du påskpyntat?

Helgen sprang förbi i en rasande fart!! Började med en mysig räkfrossa hos goaste vännerna - kunde i startat helgen på ett bättre sätt! F3 var på maskerad så jag skulle sticka iväg och hämta henne ...en vanlig tur på ca 20 minuter tog närmare en timme pga av dimma...såg knappt vägen framför mig....obehagligt!
Resten av helgen =jobb! En jobbhelg som gick otroligt snabbt då jag hade massor att gör på jobbet....

Igår var jag på meandi-party...skulle inte handla men - say no more!

Idag har jag massor och massor att göra -städa,tvätta,fixa på utsidan,tradera,byta sängkläder,träna mm mm mm mm.....ghaaaa ibland skulle det vara skönt med en "husa"....

Ha en go dag ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. ja du det är inte kul att jobba helger! Jag hatar att jobba julafton mest, allt annat är någerlunda ok...

    Får se om det blir något påskpynt här. En stor påskkärring har jag hängt upp och ett träd utanför entrén har fått fjädrar... Annars inget än men får väl fixa med lite påskägg också...

    KRAM o hoppas du hinner ta det lite lugnt idag också!

    SvaraRadera
  2. Får nog ta och leta fram lite påskpynt. Tyvärr så är det ju så kort tid. Tråkigt att jobba hela påsken för din del.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Man kanske kan tänka så här: det finns de som får jobba kvällar och nätter ...? Men visst är det tråkigt att behöva jobba när andra har ledigt!
    :)

    SvaraRadera
  4. Man är lite bortskämd när man har kontorsjobb med att man alltid är ledig när det är storhelger, men har en sambo som jobbar inom handels så vid framförallt jul är han typ aldrig hemma, men sånt är det hoppas i alla fall att du får en trevlig påsk trots jobb vissa dagar.

    Ser att du påskpyntat fint, har inte orkat göra så mycket i år och det känns lite tråkigt när man ser allt fint på alla bloggar, men jag har inte orkat så det får var så här i år, godis kommer jag se till att det finns hemma i alla fall :)

    Ha det gott och stressa lungt mellan alla måsten

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Påskpynt är eg rätt så onödigt enligt mig men barnen tyckte det var kul att plocka fram lite. Ser fram mot en härlig start på påskhelgen hemma hos er. Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥