tisdag 23 mars 2010

Drömmar ♥


Hur göra drömmar till verklighet!?

Drömmer om denna fina söta underbaring från Odd Molly! Vill ha nuuuuuu......
.
Drömmer om våren.....idag hörde jag det först ordentliga fågelkvittret...ni vet sådär jättetydligt VÅRKVITTER....
.
Drömmer om inredningsbutiken jag och min underbara vän ska starta.....När? Var? Hur?
Igår om jag fått välja ;)
.
Drömmer om att min man ska starta eget...följa sina drömmar.....använda sina otroliga matkonster...Han är den bästa kocken !!
.
Drömmer om semester...värme sol lugn.....

VAD DRÖMMER DU OM?

♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Jag drömmer om massa....om att få jobba med sin hobby! Låter underbart med kockdrömmen, fixa det! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer om att jag börjar jobba med något helt annat än vad jag gör idag.
    Hoppas någon av dina drömmar slår igenom. allra helst allihopa!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vilka underbara drömmar! Jag drömmer om att få ha ett företag tillsammans med min man. Ett fik, där han får baka och kocka och jag sköter resten. Drömmer om en större lägenhet på Söder och drömmer om en liten knodd som skulle förgylla vårt liv! :)

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt med drömmar... Tänk så många både små och stora drömmar man faktiskt hade både uttalade och "hemliga" drömmar som man går och klurar på hur de ska bli verklighet i sina egna tankar. Håller tummarna för att du och din make kanske kan hitta ett bra sätt att förverkliga starta eget drömmen, spännande...

    Fin tunika från Odd Molly, hoppas den kan få flytta in i din garderob :)

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥