fredag 5 mars 2010

Trevlig helg ♥


Var det nån som såg Courtny Cox´s nya serie COUGAR TOWN i veckan?? Det gjorde jag....kommer att följas slaviskt...O my o my vad många skratt jag fick!! Hysteriskt roligt..... Att rekommendera ...
.
Ville bara önska alla en härlig helg! Här blir det jobb för hela slanten......Helgjobb är båååring men jag har tyvärr inte så mycket val...kort med personal = helgjobb!!! Tur att jag hann träna innan jobbet idag för det var en ordentlig energikick...det enda som saknas i energiväg är lite sitta-och-snacka-skit-med-goaste-vännerna-fika......Men men man kan inte få allt....
.
Kramar ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. så trist att jobba hela helgen! Om två månader är jag också där igen! Hoppas du ändå får en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag missade den serien, får spana nästa vecka. Stackare som får jobba... Jag skulle gärna ta en fika med dig! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥