söndag 7 mars 2010

Söndag......

Längtar till varmare tider..Gör du?
.
Vilket underbar vinterdag det är ute idag....solen lyser från klarblå himmel och snön gnistrar så ljuvligt fint! Det här är vintern när den är som allra bäst! Det var så otroligt skönt och friskt att gå till jobbet idag...

.

Efter jobbet igår åkte vi till goa vänner för att ha lite medlodifestivalmyyyys! Men det blev inget tittande på festivalen...tiden sprang iväg när vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord....Vips var klockan ett och jag som skulle upp tidigt!! Det var bara att bylta på tre sovande tjejer massa vinterkläder och stoppa in dom i bilen....Oj oj oj vad man längtar till varmare tider i sådana lägen...

.

Den här helgen har gått i jobbandets tecken så det var supermysigt att komma iväg en runda..fick välbehövlig energipåfyllning....tror att maken tyckte det med efter att ha varit uttråkad hela dagen ;)....

.

Ha en go söndag !! ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till ditt nya jobb, har väl gissat mig till att det varit intervjuer du var på så jag blev jätteglad för din skull när jag nu några dagar senare läste att jobbet blev ditt!!!

    TACK för din omtanke, det värmer då livet är upp och ner och jag tvingas vara den starka fastän jag själv mår skräp, man kan ju som bekant inte lätta sitt hjärta helt på bloggen utan får välja sina ord, men ändå skönt att skriva av sig lite, och då blir det tyvärr i gåtor, men jag kämpar på och bloggen och de fina "bloggvänner" man kommit i kontakt med blir viktiga, men som du skriver nedan så funderar man ibland på hur mycket internet tagit över för vissa. Så viktigt att vara rädda om de vänner man har, hade för några år sedan en väldigt stor umgängeskrets, kände att jag inte hann med alla, och alla var inte "riktiga" vänner så gallrade och idag finns det ett gäng goa omtänksamma vänner kvar som finns där för mig när jag behöver dem och jag för dem när det är tufft, och det är dem jag skrattar med på trevlig träffar, helt ovärderliga :)

    Ta hand om dig och jag är väldigt glad att jag hittade till din blogg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. JAG HAR ÅSSÅ VÅRKÄNSLOR!!! Klädde Alisia i värsta fina jeans vårkappan idag å bara NJÖT!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥