fredag 26 mars 2010

POMPdeLUX ♥


POMPdeLUX - kläder att bli förälskad i !! ♥
.
Igår fick jag hem denna kombination till F3....Hon föll pladask!!! Och jag med ......vilka kläder!! Vilken kvalitet!! Helt enkelt underbara!!!
Har du inte varit inne på http://www.pompdelux.se/ så gå in där NU!! Du kommer INTE bli besviken!
.
Igår var det som nämts tidigare våffeldagen och det firade vi givetvis när maken kom hem....Så gott men såååå mättande....
.
Idag jobbar jag kortdag för att sedan jobba heldagar lördag och söndag....F3 ska på maskerad ikväll så det blir till att fixa maskeradkostym efter jobbet...
Hemma har vi massor att gör då vi fått vattenläcka på toaletten :(....Sen vill jag försöka komma igång med renoveringen av vårat sovrum....kanske kanske att vi hinner börja och fixa med det under påskhelgen :)...Vitt vitt vitt kommer det bli....
.
Nu ska jag jobba undan lite för att kunna ta lite välbehövligt fredagsmyyyys!
.
♥ ♥
.
Kommer att lägga ut lite OM-plagg på tradera under helgen...så håll utkik....

4 kommentarer:

  1. Så fint ... hon ser ljuvlig ut!
    Hoppas ni kan njuta ändå av en skön fredag!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan fina Mia!

    Så roligt det var att se dig och lillskruttan igår! Känns alltid som att jag har ett alldeles speciellt band till dig, eftersom vi är coola fyrbarnsmorsor båda två!
    Det är så roligt att läsa din blogg - fortsätt skriva!
    Vi ses snart igen! Kära hälsningar Stina

    SvaraRadera
  3. Ser ut att vara jättefina kläder, var inne och kikade även om jag inte har några egna barn än så finns det flera småttingar i min närhet som jag gärna skämmer bort med lite paket ibland så det kan nog bli en beställning härifrån, Tack för tipset!!

    Självklart åt vi våfflor igår, mums :)

    Låter inget vidare med vattenläcka, hoppas det inte blivit för stora skador och att ni snart hinner börja göra om i sovrummet...

    Ha nu en riktigt mysig fredagkväll

    Kramar BElla

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen att falla pladask för ett märke. Längtar efter att hämta ut nästa paket imorgon. Tack för en underbart mysig spontan kväll med er! Pussar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥