söndag 14 mars 2010

Äntligen!!!!




Oj oj oj !! Vilken vecka detta varit...vilken pärs...Men äntligen känner jag mig relativt pigg igen! Har haft sådan fruktansvärd magvärk i en veckas tid ...magknip, trött och illamående....Så fort jag försökt äta något så har magen svullnat upp som en luftballong....Idag ska jag njuta av det underbara vårvädret med min goa familj...först blir det lite shopping med vännen A..
.
Såg ni medlodifestivalen igår?? Anna!!!!!! Vilken röst! Vilken låt! Äntligen -rätt lått vann!!!
.
Fick hem en helt ljuvlig kappa jag köpte från söta Dr Molly..Love tha back coat...den är verkligen UNDERBAR!!! Bilder kommer lite senare...
.
Ha en härlig vårdag - det ska jag ha !!!
.
♥ ♥

4 kommentarer:

  1. oj vilken jobbig vecka!! Hoppas det vänder nu! Ska bli jättekul att se bilder med jackan på! Idag provade jag min ersättningsjacka, jag är supernöjd! Så det blev bra för oss båda! Perfekt! Kramar

    SvaraRadera
  2. Oh, var det du som köpte den - vad kul! Ser framemot outfitbilder sen. :)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  3. Det låter inget vidare med din mage, hoppas verkligen den rättar till sig och att du slipper mer besvär framöver...

    Jackan är superfin, förstår att du är nöjd!!

    Ta hand om dig

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥