torsdag 4 mars 2010

Favorit i repris och bröllopsklädsel....♥



Idag blev det gårdagens igen....hade bara den på mig några timmar efter jobbet här hemma så den åkte på idag med....Såååå underbar ♥ !!! Idag med grått linne med spets från Lindex samt grå underkjol från Indiska......Kombinationsmöjligheten med denna pärla är oändlig...bara fantasin som sätter stopp! Har du någon favorit??

Idag är jag ledig...så skönt....ska sätta mig och leta klänning till bröllopet vi ska på i maj....Är mycket inne på att ha OM Nymph men frågan är hur användbar den är sen? Är det något man använder ofta eller kommer den bara hänga i garderoben? Prislappen är ju inte på den nivån att man vill låta den hänga i garderoben precis.... Även skor måste inhandlas...

I eftermiddag när maken kommer hem tänkte jag ta mig en tur till min favoritaffär ... Två Fröknar ... är sugen på ett par Calou Träskor♥ ...ett par att ha på jobbet och ett par till mina Mollysar.... Jag går på hårt stengolv hela dagarna så jag tror ett par Calou kan passa fin fint...och framför allt kommer det att liva upp jobbarkläderna ;)

Nu ska jag ta fram symaskinen .....

♥ ♥

1 kommentar:

  1. oj vad kul med bröllop! Jag ska ju i juni och måste också hitta på något fint! Kanske vi kan shoppa på Malmöträffen? Deisyboo där vi ska avsluta dagen säljer jättefina Calou!

    Ja fondan är underbar. Den blåa är så fin att kombinera med vitt och grått som du har gjort!

    kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥