torsdag 4 mars 2010

Melmelli + Calou = sant ♥





Jag är så otroligt glad!!! Efter tre "möten" är jobbet äntligen mitt!! Mötena har varit anställningsintervjuer....Massor hade sökt tjänsten... 25st blev utvalda till en första intervju....av de tog de ut 6st för en andra intervju.....3st gick vidare för att göra ett personlighetstest samt ett logiskt test...Testena gjordes på hemmaplan...Igår gick vi igenom dessa på en tredje intervju.....De började med det logisk...såg riktigt bra ut....lååångt över medel *nöjd* ;).... Det personliga var nästan mitt i prick....ordning och reda samt ödmjukhet var mina starkaste drag...
Efter gårdagen kändes det inte bra...men idag ringde de!!! Hade fått bästa lovorden från mina referenser...Jobbet är mitt!!! Detta var vad jag behövde!!!!! Så glad!!!! Bra jobb och en underbar familj och goaste vännerna som finns....:)

Jag och två av tjejerna åkte iväg till min favoritaffär nu ikväll.....Var ute efter ett par söta Calou träskor.....vad jag inte visste var att de tagit in Melmelli....Ååååå vilket komplement till Odd Molly och ChillNorway....Dessa tre märken kommer att dominera i min garederob framöver!!! Köpte en söt underklänning i offwhite.....Så så söt!!

Nu ska vi äta tacos...MUMS!

♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Grattis!!! Vad spännande med nytt jobb! Är det samma typ av jobb som tidigare?

    och vad kul att du hittade melmelli, jag har fortfarande inte hittat en affär här...

    Calouna var ju också underbara!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, dom gjorde helt rätt val! Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till nytt jobb Mia! Vad kul! Är det inom samma bransch? När börjar du?

    SvaraRadera
  4. Kommer fortsätta inom handeln...men inte med försäljning...

    Kommer jobba som driftchef ..

    TACK FÖR GRATTISen!!

    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥